duminică, 23 octombrie 2011

Melancolie.Durere.Lacrimi



A trecut mai bine de un an de cand nu te-am strans in brate, nu te-am privit in ochi, nu te-am atins...
Esti ca un diamant nepretuit, in inima mea pastrat dar... de neatins!

Am obosit sa-mi curga lacrimi pe obraz, apoi pe umerii-mi goi
Am obosit de-atata suferinta adunata-n suflet pentru noi!

Mi-e dor de tine, de sufletu-ti curat de inger intrupat pe-acest pamant
Caci sufletu-mi te aduce-n fiecare seara iar in gand!

Vreau sa reaprindem flacara iubirii ce-n inima-mi nu se va stinge pe vecie
Vreau ca inima-ti sa bata iar, iubirea noastra iar sa-nvie!

Inca te iubesc nespus
Nu am cuvinte de ajuns
Sa-ti spun in zecile de randuri
Ce-mi zboara acum in ganduri!

Intr-un cuvant esti TU!
Si inca te iubesc, inca-mi umplii sufletul!

Un comentariu: